. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÖRGÜ ÇORAP ve PATİK

27 Ocak 2012 Cuma

ÖRGÜ ÇORAP ve PATİK


İki hafta boyunca İstanbul'da tatilde iken yaptıklarımı paylaşmaya devam edeyim
Aşırı soğuk ve kar yağışı nedeniyle evden çıkamadıkça kardesim ile kızının Çeyiz Sandığını elden gecirdiğimizde Örgü Çorap ve Patiklerle karşılaştım
tamamen yöresel örnekleri bakalım beğenecekmisiniz

Yağmur'umun Çeyiz Sandığından çıkarttığımız Çorap ve Patikler















 Farklı örnekler bendede mevcut daha sonra onlarıda ekleyip sizlerle paylaşmalıyım



2 yorum:

  1. Merhaba, patikleriniz bir harika olmuş, özellikle bileklikli olanlara bayıldım :) ama facebook pop up ı çok rahatsız ediyor :(((, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çorap
    modellerini nerden buldun :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.