. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: GERİ DÖNÜŞÜM AVİZE

15 Mart 2011 Salı

GERİ DÖNÜŞÜM AVİZE

GERİ DÖNÜŞÜM ÇALIŞMALARINA DEVAM EDİYORUM
ŞİŞELERİN DİP KISIMLARINDAN ÇİÇEKLERİMİ SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM BU ÇALIŞMAM İSE ŞİŞELERİN UÇ AĞIZ KISIMLARINDAN
KESİP ERİTME ŞEKİL VERME AŞAMALARINDAN SONRA SPREY BOYA KULLANDIM İPLERİNE BONCUK DİZDİM TEPEDEKİ BAĞLANTI İSE ESKİ PATLAYAN MUTFAK FLORASANI
BUNU BEN MUTFAKTA KULLANACAĞIM AVİZE OLARAK AMA BAHÇELİ EVİM OLSAYDI SANIRIM DIŞARIDA DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.