. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AYAKKABIDAN MUMLUK

10 Mart 2013 Pazar

AYAKKABIDAN MUMLUK









Bugünümü tamamen boyama işlerime ayırdım, pazar günümü demeliydim belki ama emekliligin en güzel tarafı gün mevhumunun kalmaması :) dün aldıgım bu güzel ayakkabılarımın bazı yerlerde sarı şeritler mevcuttu tarafımdan hemen sökülüp odamın renklerine uyduruldu; yıllardan beri bir kenarda sabırla kullanılması gereken zamanı bekleyen minik güllerimle süslendi diger cam mumluklar ise tabikii simli ojelerle yenilenip yeni köşelerinde yerlerini aldılar



3 yorum:

  1. bu becerisini benden almamış yavlum belli annesi ne kadar beceriksizse yavlusu bi o kadar becerikli

    YanıtlaSil
  2. amanınnn,hayran kaldım buna ben,müthiş bir fikir :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fikir .Ellerinize sağlık.Çok beğendim.Bende beklerim


    http://esraninelleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.