. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İzmir Özledim Seni... 2022

23 Haziran 2022 Perşembe

İzmir Özledim Seni... 2022

 


Bir düğün vesilesi ile düştük yollara. Karı koca emekli olunca izindir amirdir zaman beklemektir sıkıntısı yok. Emeklilik ve özgürlük ne güzel. Gerci zamansız oldu, erken oldu biliyorum ileride yine gezi tatil deniz diye tutturacak ruhum hislerim mantığım ama zaten yaşadığımız ekonomik şartlar ile ikinci bir uzuun yolculuk tatil deniz Ege söz konusu olurmu??? Zor... Allahım sağlık versin de neyse. 



Gömü...

Her sene geçerken tüylerimi diken diken eden, buruk buruk hüzünle baktığım tekrar tekrar okuduğum!!!

"Cumhuriyet'in kazanıldığı topraklardasınız"

"hatırlatması..."









Birkaç kez Kuş adasında tatil şansımız oldu. Kadınlar Denizinde çok candan samimi sıcacık bir aile ile yakın arkadaş olduk. Aldığımız davete icabet ettik. Rotayı çevirdik Ada'ya. Birkaç gün deniz kum güneş. Deniz soğuktu ama olsundu sonuçta ben Karadeniz de büyüdüm alışkınım buz gibi denize.







Güneşevler2 kaldığımız apartımız. Denize acaip yakın. Yemyeşil bir bahçe icinde aile ortamında kafa dinleme.  Yeşillikler içinde bu yaz erken gittiğimiz için henüz serenatlarına başlamamıştı Cırcır böcekleri kafa dinledik ama Karadenizde onların gürültüsünü bile özlüyorum uzun kış aylarında. Kış ayları demişken Haziran 23 ve hala üşüme modundayız :((  Bu sene yıllar sonra ilk kez 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramınıda gençlik ile birlikte kutlamak nasip oldu. O gün çoçuklar gibi şendim yeminle... Birkaç km. yürüdük çoşku ile ve bu videosunu çektiğim okul bandosu ilk başlangıçtan son noktaya dek hem beni okul bandosunda olduğum yıllara götürdü, hemde yorulmadan çalmaya yeni başlamışlarcasına ufacık bir falso vermeden bıkmadan sıkılmadan hayran bırakacak ve kıskandıracak enerji ve çoşku ile marşları çaldılar.





Birkaç gün sonra gavur İzmir'im bizi bekler diyerek veda ettik Kuşadasına. Zaten birkaç saatlik yol. Ama bende yılların özlemi eee özlemişim İzmir'imi...






Alsancak'tan çıkacaksın gün batımı Kordon'a
İmbatla hasret giderip bineceksin faytona
İzmir'in en güzelleri cilvesiyle, nazıyla
Buzlu badem yiyecekler bakınırken etrafa
Alsancak'tan Pasaport'a bir tur atsan faytonla
Ufkunda gözüne takılır, ne güzeldir Çatalkaya
İzmir'in körfezindeki Karşıyaka vardır ya
Bir de mehtap çıkarsa şarkı olur sularda
Kordon boyu faytonlar
Biri gidip biri gelecek

Körfez vapurlarıyla
Sanki dans edecek

İzmir, özledim seni
Gözümde tütüyorsun




Kalabalıklamış, daha bir yorucu olmuş ama her haliyle çok güzel İzmir!!!

Asla vazgeçemeyeceğim ama asla kavuşamayacağım platonik aşkım gibisin güzel İzmir'im

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Çocuklarımın memleketi İzmir:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    İzmir hiç özlenmez olur mu?! Paylaşımınız için teşekkür eder, emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir hep hayalimdi ve hep uzaktan seyredilen sevgili :( sevgiler bizden size Recep Bey

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.