. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Geri Dönüşüm KendinYap Minik Obje Çalışmalarım

11 Mayıs 2022 Çarşamba

Geri Dönüşüm KendinYap Minik Obje Çalışmalarım


Sırf rengi için aldığım sürahinin kapağı sapından ayrılıp elimde kalınca, bu hale geldi. İçine iri tuz ve deniz taşları ile ağırlık doldurdum. Jüt iplik ve birkaç mini deniz objesi ile deniz temama bir güzellik daha olusturdum.






 



Bir ara aşırı sevdiğim ve farklı ebatlarda renk renk aldığım halka küpeleri artık dekorasyon malzemelerime sap olarak kullanıyorum. Hatta bilezikleride. Birkaç ahşap halka ve boncuk alayım diye bakındımda cok pahalılar. Maksat kullanmadığımızı değerlendirmek olduğu için bilezik ve halka küpeler iyi işe yaradılar.






Son haftalarda boya işlerime devam ediyorum ama araya minik birşeylerde katıştırıyorum. Şişelerimin arasına kuşlarım ve onların tepesine led arı dekorlu sepete ağaç kabuğu, minik yapma çiçekler, deniz kabukları gibi objeleri topladım.





Arkadasımın biri ne kadar çok obje. Nasıl temizlik yapıyorsun diye soruyor sıksık. Seviyorum sevdiğim içinde temizlik zor gelmiyor. 

Yaz gelse, memleket hala acaip soğuk. Tam karşımda Ilgaz dağları bembeyaz, rüzgar ona değip geliyor derler bizim burada, donduruyor resmen. Ahhh bir gelse yaz. Püfür püfür Ege'deymişcesine keyfini çıkartsam balkonun sabahlara kadar.




2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.