. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Corontina Günleri Bende Basladı

15 Mart 2020 Pazar

Corontina Günleri Bende Basladı






2020 yılına bir girdik pir girdik. Tüm belalar, afetler üzerimizde. Deprem, Çığ, Yangın, Savas ve Corona. 

Aslında cok daha uzun bu liste ama baslıcaları bunlar. Dilerim bunlarla sınırlanır. Geri kalan önümüzdeki bahar ve yaz ayları insallah sıkıntısız yasanır tüm dünyada. Gerci 29.Nisan hepten sonumuzda olabilir ama...





Dogrusu cok umutsuz degilim henüz. Kücük bir sehirde yasıyoruz ben ve esim. Orta yası gectik ikimizde, 60 sınırlarındayız yas olarak. Bunu niye belirttim, malum Corona 60 üzeri icin tehdit.




Bu kücük sehirde zaten cok kısıntılı ve sıkıntılı hayat sürüyorum. Evladım uzagımda. Ona hasret yasıyorum. Simdilik tek derdim onu görmeye gidememek ve ona gel diyememek. Gitmekmi zor kalmakmı!!! Bilemedim...

Dısarı cıkmıyorum son üc dört gündür. Normalde de pek cıkmam evimden dısarı, emekli olup evimin keyfini alınca böyle oldum. Dısarıda isim varsa bile kısa sürede halledip dönerim geriye. Bu kendimi eve kapamak anlamında degil. Evde güzel vakit gecirmekten kaynaklı. Son günlerde yapmak istedigim hobylerime vakit ayırdım. Boya isleri en sevdigim hoby. Cok isterdim yaglı boya tablolar yapabilmeyi ama bana göre degil. Ben daha cok objeleri boyamayı seviyorum. 







Boya isime ara verip dikisde diktim bir ara. 




Evde olmak cok güzel yaaa. Ugraslar bulun kendinize arkadaslar hobyler edinin. Zira ileride Corontina günleri baslayacak gibi görünüyor Ülkemizde... Mecburi kapanacagız evlerimize. Evde bir dakika daha duramam dısarı cıkıyorum deyip kendini dısarı atan esim napar bilemem iste o zaman yandık. 

 Ne olur temizlige dikkat arkadaslar, lütfen hijyene dikkat, daha cok su ve sabun. Dilerim kısa sürede bu sıkıntılı günler biter bu belalar defolup gider

Saglıcakla Sevgiyle














3 yorum:

  1. Hep söylüyorum hijyene dikkat. Başka türlü mikroplardan kurtulamayız. Allah çocuğunuza sağlıkla kavuşmak nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Bende dikkat ediyorum ve bende hobilerle uğraşıyorum keyifli aslında bir şey çıkarabilmek evden

    YanıtlaSil
  3. 29 Nisan'ı sizden öğrendim. Hakkımızda hayırlısı diyelim artık. :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.