. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Büyük Karton Kutu ile Organizer Dekorasyon

8 Aralık 2019 Pazar

Büyük Karton Kutu ile Organizer Dekorasyon









Ebeveyn banyosunu depo gibi kullananlardanım. Geçenlerde yakın arkadaşım süpürge ve temizlik icin kullandıgım malzemeleri koymaya bir büyük sepet yada ona benzer birşey alalım önerisinde bulundu. Olurr!!! neden almayalımki hadi bakınalım dedik. Nereye alıyorsun. En uygunu 60-70 tl.den baslıyor. Hemde bildigin leylon (naylon) PVC sanırım, her ne ise kullanılan materyali cokda ahım sahım birsey degil üstelik. Alamadık vazgectik. Kıyamadık paramıza. 😅 Mecburi olmayan zaruri keyfi bir alısveris olacaktı. Sonraki günlerde aklıma geldi, kendim neden yapmıyorumkii...  Yaptımm. Elk. süpürge kutusu daha ikinci yılı dolmadığından kutusunu atmamıstım. Hemen kapakları dik halde yani yükselterek bantlayıp, üzerini kağıt ile kapladıktan sonra kullanılmayan fon perdesini de onun üzerine kapladım. Kenarlarına çanta sapları bile yapıstırdım. Biraz gupür dantel son süsleme işiydi ve en büyük yardımcı silahım  silikon tabancamdı. 😋😊 İyide oldu, minik banyo yani depo, daha derli toplu ve düzenli. İçime fazlasıyla sindi bu geri dönüşüm çalışmam.






















2 yorum:

  1. Vallahi süper olmuş.. :)) elinize sağlık, iyi bir fikir oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  2. Momentoscum hosgelmissin, umarım bu fikir yapmak isteyen herkesin isine yarar

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.