. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Tıg İsi Örgü Paspas

16 Mart 2019 Cumartesi

Tıg İsi Örgü Paspas



Dantel tarzı örgü isini hic beceremem örerkende cok sıkılırım. O yüzden hemen örüp bitiremem, sürünür. Bu paspas icin ip alalıda birkac sene oldu. Örmeye baslayalıda birkac ay. Allahıma sükür bitirdim. Ama bir daha asla :))

Bitirdikten sonra hemen hemen aynı renkte kurdelalarla süslemelerde yaptım paspasıma ve altına halı kaydırmaz yapıstırdım sıcak silikon ile. 

Birkac yerde denedim cok ahımşahım bir seymis gibi canım paspası salonda koridorda en sonunda banyoda olmasına karar verdim verdimdeee oda zor olacak cok cabuk sık sık yıkamak gerekecek silikonları zarar görecek. Neyse bir müddet kalsın bakalım deyip bıraktım onu banyoda simdilik

Sevgilerimle...


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.