. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: A101 TAKI DOLABIM

2 Temmuz 2016 Cumartesi

A101 TAKI DOLABIM




Benim gibi A101den bu dolaptan alanlar varsa sanırım büyük bir sıkıntı ile karsılasmıs olmalılar
Uzun süre alabilmek icin ugras verdim neden derseniz fiyatı yarıyarıyaydı
Atalarımız bosuna durup durup laf söylememisler
Ucuzsa vardır bir bit yenigi
Sorun söyleki; kapagı acmaya kalktıgınız anda hoppp dolap öne dogru yıkılıyooor
Yanlıs montaj yaptık sandım önceleri sonra arastırdımki bu seri hep böyle seri derken ayak kısmı cekmece olanlar
Neyse sonunda cözümü bulduk
Yanlardaki dikey iki tahtayı en alttan cekmece kenarlarına dört kez daha civilemek simdi saglam yııkılamıyor artık ama benim gibi sıkıntıda olanlar varsa bilsinlerki kendi montesindeki ikiser civi agırlıgı cekemiyor maalesef
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.