. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Toprak Testi ve İkebana Cicek Tanzimi

15 Kasım 2013 Cuma

Toprak Testi ve İkebana Cicek Tanzimi







Daha öncesinde bu testiyi soba boyası ile boyamıs ve ceviz dalları ile tanzim etmistim consept degisti simdi koridorumdaki avizelere uyması icin beyaza dönüstü üzeri simlerle süslendi ısıldıyor artık en son olarakta bir sepet dolusu dagınık tanzim edilmis gülleri sarkık hale dönüstürüp uzun dallar yaptım yenilendiler :)










 




 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.