. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KAPI SÜSÜ 2

7 Mayıs 2012 Pazartesi

KAPI SÜSÜ 2



Yılbasından arta kalanları degerlendirme;

Adı nedir bilmiyorum dogrusu bir tür otriş sanki :)) yuvarlak hazır satılan halkaya güzelce sardım onu

Blogumu takip edenler bilirler daha öncede yumurta kartonlarını keserek cicekler calısmıs ve yine onlarla kapı süsü yapmıstım 

Bu kez kapaklı daha küçük yumurta kartonundan cicekler cıkarttım,yine ojelerimle boyadım

Çok ama çook fanatik FENERBAHÇEli olmam sebebi ile maçlarda türlü türlü totemlerim vardır mesela bir macta ütü yapmak ugurlu geldiyse mac boyu ütü yaparım bir keresinde takı yapmak ise yaramıstı üc hafta mac boyu takı ürettim

Bu çalısmamda mutfakta radyodan mac yayını (radyodan dinlemekde ugurumdur) dinlerken yaptıgım bir calısma






Yumurta kartonlarından ciceklerime payet ve boncuklarla tohumlar yaptım sonrası gelsin sıcak slikon herbirini yapıstırdım (TS-FB mac yayını devam ederken mac bitmek bilmedikce süsleme işlemi sürdügünden minik payetleri aralara serpistirdim)


Aslında sokak kapısına asacaktım ama bu kösede sanki daha güzel oldu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.