. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ARABA PASPASINDAN NE OLABİLİR?

23 Mayıs 2012 Çarşamba

ARABA PASPASINDAN NE OLABİLİR?


Eşim arabamız icin paspas takımı almıs ama denemeden almıs sonucta kücücük kaldılar arabada :)) 

Atmaya kalktı ama ben kaptım sekli farklı olan arka ön sag ve sol parcaları kestim tam ortadan yapıstırdım

Sonrasımı :)) beni izlemeye devam edin anacım daha bitmedi üzerinde calısmalarım sürüyor 

Çok Yakında sizlerle burada olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.