. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: WISH!!! HEM SALVAR HEM ELBİSE

7 Ocak 2019 Pazartesi

WISH!!! HEM SALVAR HEM ELBİSE



Wısh son yıllarda benim alısveris yaptıgım bir site. Amerika menseeli ama ürünler Çin'den geliyor

Yaklasık 5 yıldır ufak tefek birseyler alıyorum ve asla sıkıntı yasamadım

Encok hosuma giden kargo ücretinin cok dusuk olmasıydı fakat bizde gectigimiz yıl dolar tavan yaptıktan sonra onlardada kargo fiyatları acaip yükseldi

Bu aralar birsey alamaz oldum maalesef


Gelelim posttaki paylasımıma bayıldımm bu hem salvar hem elbise olayına

ekran resmi alıp buraya ekledim zira bunu satın almaya kalksam astarı yüzünden pahalıya mal olacak o yüzden ben kendim yapacagım bakalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.