. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BTS "ARMY"

4 Eylül 2018 Salı

BTS "ARMY"



BTS

Ekim itibari ile 54 olacagım. ama hep denildigi gibi ruhum genc ben hep 18.5 :))

Müzik benim icin vazgecilmez olanlarımdan biri

Sinem sayesinde yaklasık bir yıl kadar önce BTS ile tanıstım. Basta cok zorlandım. Kore pop müzigi ve Kore'li 7 gencten olusan bir grup BTS. Neden zorlandım. Hepsi ilk basta birbirine cok benziyor kim kimdi ayırt edemiyorum gibi oldum. Ama cok kısa sürede hepsini ögrendim. Artık seslerinden bile ayırt edebiliyorum. Ve bu 7 genci cok seviyorum. Jimin favorimsede hangi anne evladını ayırır bir digerinden o yüzden hepsinide seviyorum. Önce efendilikleri saygılı olusları agırbaslılıkları dikkatimi cekti dogrusu sonra müzikleri beni mest etti. Müsait oldugum her an BTS dinliyor veya izliyorum bu cılgın gencleri.

Vazgecilmez ve sürekli dinledigim o kadar cok sarkıları varki ama bu ara tek favorim IDOL :))

Genclikle genclesiyorum resmen yaaa

Hala dinlemeyen varsa bi ara kulak verin derim ben



"IDOL"



BTS ARMY

Sevgilerimle...





5 yorum:

  1. 💜💜💜BTS💜💜💜💜

    YanıtlaSil
  2. İyi ki dinletmişim ya aşşırı mutluyum çok teşekkürlerr 💜💜

    YanıtlaSil
  3. Evet iyikiii dinletmissin bize :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de 52 yaşında bir anneyim ve ruhum 18.5 😊 kızım army danslarını da şarkılarını da çok iyi biliyor ama ben 1 yıldır hala ayırt edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba nasıl mutlu oldum anlatamam :) inanın uzun süredir sadece BTS dinliyorum ve farketimki daha önce dinledigim tüm müzik türlerine elveda demisim ben vee en genc armyler bizizz dimi ama

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.