. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kot Degerlendirme; Takı Calısmaları

23 Kasım 2017 Perşembe

Kot Degerlendirme; Takı Calısmaları


Dagıtarak birseyler yapmayı seviyorum. Dagıtarak derken, dagınık ve ondan ona atlama desem daha dogru olacak

Birkac kot emekliye ayrılmıstı onları parcaladım, bir taraftan örgü paspas yaptım bir sonraki postumda onu ekleyecegim

Kot bileklik yapacagım kendime diye baslayıp boncuk kolyeler bile yaptım aralarda

Simdilerde bir calısma sepetimde kazak yenileme isi, diger tarafta üzerinde calıstıgım bir kot bileklik beni bekliyor

Uzun kıs gecelerine selam olsun





















Takılarımdaki malzemeler eski kot yan dikişleri, hani yan kısımlarda üstüste binen dikis alanları

İste o kısımlarda kumas üstüste bindiginden aralardan bakır tel gecirdim birkac bileklik ve boyunluk yaptım. Boyunluk yada tasma kolyenin uc kısmına karsılıklı mıknatıslar yapıstırdım

Onlara ek yüzük ve küpede yaptım

Sevgilerimle...


2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.