"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

18 Ocak 2017 Çarşamba

DANTEL KAPLI BAHARATLIKLARIM


 

Baharatlık amaclı kullandıgım minik kavanozlarıma en sonunda zaman ayırdım bu hafta. Kapakları siyah oldugu icin batıyorlardı bana. Hepside bal kavanozu bakın görün ne kadar cok bal tüketiyorum bu arada midemdeki ülser tedavisinde Prof.um ve ben yıllar süren ilac kürlerinden sonuc alamayınca ortak aldıgımız karardı bu ve dönem dönem olusan ülser yaralarını bal ile tedavi ettik canım hocam ile birlikte

Neyse siyah kapakları yaz olsaydı sprey boya ile boyar biterdim ama kıs olunca mevsim, cam kapı acamayınca, ne atölye yaptıgım odada nede balkonda boya yapamayacagımdan beyaz oje ile boyadım, icime sinmedi pasta kurabiye altlıgı olan kagıtların ortalarını kesip üstlerine yapıstırdım tam denk geldi. Yaa aklıma geldide bu satırları yazarken ben boya yaparken bir keresinde dogalgaz kacagı var diye blok ayaga kalkmıstı ama bu uzun hikayeyi baska bir postta sizlere kesin anlatacagım


 Sonra süsleme faslına gectim kapak ve kavanozları. Neredeyse lise yıllarından kalma pul yada payet ismi nedir bunların bilemedim ama o zamanlar yemeni kenarlarında kullanırdı hanımlar bizler fiskos yapmıstık bunlarla neyse iste copcuyum atmamısım artanları onları yapıstırdım ama baktım renkler cok canlı istedimdiki pastel olsun biraz soldurmaya calıstım yine oje ile


 Neden cift silikon tabancası arada hemen onuda ekleyim özellikle cektim resmin birini su halime bak diye. Neden iki hatta üc, bir tane daha var bir kenarda bunların minigi
Yaa biz bunlara para verip alıyoruzz ilk kullanımda bozuluyorlar önce tetik kısmı sonra burunları iki kezde elimde patlayan oldu dikkatli olun 
sizlerde lutfen

Merak ediyorumki bunların piyasada gercekten uzun ömürlü olanı yokmu???


Ve evet gelelim dantel kısmına "sakın anneme söylemeyin" ama ceyizime diye ördügü araları kestim. Nasıl kıydınn diyenler olacaktır ama dolap sandık baza bekleyecekler, ben kullanmadım kullanamadım kim kullanacak simdi harika kullanım rahatlıgı artısı olan ürünler mevcut yani geline kızıma hediye ceyiz v.s düsünmedim haaa ama tabiii cokda ayırıp koydugumda mevcut









İste miniklerimin son halleri nasıl olmus fikirlerinizi bekliyorum merakla

Eklemem gereken unuttugum son nokta ensiz renkli kurdelalar ile son rötuslar

Sevgilerimle...

3 yorum:

  1. ellerine,emeğine sağlik kardeşim.harika olmuslar☺

    YanıtlaSil
  2. Valla chic olmuslar, pek begendim ama kirlendiklerinde temizligi nasil olacak? Dusunmeden edemedim:)

    YanıtlaSil
  3. Yaaaa....çok gzüleeleerrr keşke benim olsaydılar :((

    YanıtlaSil

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.