"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

18 Ocak 2017 Çarşamba

DANTEL BAHARATLIK -2-



Minik kavanozlara özel ilgi gösterince digerlerini ayırmak olmazdı dimi
Onların kapakları özel migrostan almıstım cok sekerler seviyorum onları 
Ayırım yapmadım onlarada dantel ve kurdela uygulamaları yaptım








Bu özel :) ayy ne kadar naif ne kadar sevimli cıkmıs resimde bu kavanozz

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Elinize sağlık. 3 bölüm halinde yayınladığınız baharatlıkların görüntüsü gerçekten çok güzel. Elinize sağlık. Ben en çok 2. bölümdekileri sevdim. Acaba kullanımda pratik olurlar mı? Baharatların tozu o güzelim eşyaları kirletmez mi? Belki içine reçel, marmelat koyarak bir dosta götürmek daha mutluluk verici olur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Vayyyyy süper olmuşlarrrrr..bayıldımmm...özelliklee kuskus kavanozuna bittimmm

    YanıtlaSil

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.