. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Sadece Zincir Örgü ile Yaptıgım Kapak Dekorasyonu

7 Mart 2021 Pazar

Sadece Zincir Örgü ile Yaptıgım Kapak Dekorasyonu

Minik bir catlak yüzünden, seffaf görünümlü kapagı bu hale getirdim. Beyaz flos iplik ile sadece zincir cektim. Sonra onu beyaz sprey boya ile beyaza boyadıgım kapagın üzerine dantel havası vererek yapıstırdım. Renk katsın diye mini bir kırmızı kurdela istedigim patlama etkisini sagladı.


                           





















8 yorum:

  1. Çok güzel bir değerlendirme olmuş, ellerinize sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bunu görünce pasta zannedip atlardım ben üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk resim cektigimde farkettim bende aaa dedim pastaya benzemis :D

      Sil
  3. selamm Deep aracılığı ile geldimm :) takipteyim bende beklerimm :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir değerlendirme olmuş.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.