. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BEN'DEN KASTAMONU TİRİDİNE BANDIM TARİFİ

15 Aralık 2016 Perşembe

BEN'DEN KASTAMONU TİRİDİNE BANDIM TARİFİ



Önce iri iri ve bolca dogradımız soganlar pembelestirilir birkaç iri dis Tasköprü sarımsagı eklenir 

yeterince su ve tuz ilave edilir

Ben yarım köy ekmegi ile yaptım tiridimizi

Tabii burda önemli olan köy ekmegi yani gercek köy ekmegi ama artık biz kücük sehirlerde yasayanlar bile zor buluyoruz ancak pazarlarda milletimizin efendisi köylü kardeslerimizden temin edebiliyoruz yani demek istedigim köy ekmegi sart

Ekmeklerimizide küpküp dograyıp bir borcama dösedim



 2 yumurta bir kücük kase yogurt iki corba kasıgı un güzelce pütürsüz karıstırılır 

Ben bir dis sarımsak bu karısımada katıyorum ama siz bilirsiniz


Hazırladıgımız karısımı kaynamakta olan suya karıstırarak katıyoruz pürüzsüz olacak sekilde uzunca bir süre kaynatıyoruz


En son karısımı ekmeklerin üzerine döküyoruz

Üzerine ise toz biber karabiber kimyon serpistiriyoruz



Afiyet Olsun

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.