. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DOGAL BALMUMU LEVHALARINDAN MUM YAPIMI

18 Kasım 2016 Cuma

DOGAL BALMUMU LEVHALARINDAN MUM YAPIMI

DIY Project: Learn how to make rolled beeswax votive candles!:


Nettte gezinirken ilk gördügümde gercekten mum olarak kullanılabilecegini anlamamıstım.
 Sanmıstımki dekor amaclı. Biraz daha bakınınca gördümki gercektende mum olarak kullanabiliyoruz



How to make rolled beeswax votives!

Dahada arastırmamı derinlestirdigimde ise :D gördüklerim cok hosuma gitti,şöyleki; kullanılan ana malzeme Beeswax sheets yani sizlerinde anlayacagı üzere bu malzeme balmumu hani arıcılıktada kullanılan balmumu

Doğal Balmumu Levhalar


Amazon Ebay ve Alibaba da ürünler hemen her  renkte mevcut ama Türkiyede varmı bilemem

İlk isim, ilk basta arıcılıkta levha halde kullanılan balmumu bulmak belki renklendirebilirim sonrasında bir sekilde acilen yapmam gerek cünkü ben bayıldım bu pratik mum yapımına

Bu konuda yardım öneri fikirleriniz nelerdir bilenler yardımcı olabilirmi???

How to make rolled beeswax votive gifts!


2 yorum:

  1. Uzun zamandır levha yapmayı deniyorum ama olmuyor balmumu kırılıyor hazır olanların içine mutlaka başka malzeme konuyor. Keşke bulsakta yapabilsek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. strec ile sarıp biraz yumusatın o zaman kolay sekil alıyor :))

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.