"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

9 Haziran 2016 Perşembe

HOSGELDİN RAMAZAN

Merhabalar sevgili dostlar
11 ayın sultanı Ramazan'ı serif hepimize hayırlara vesile olsun, evlerimiz bereketle dolsun, yüzler hep gülsün ve analar aglamasın.
Ramazan öncesi bir iki hafta İstanbul'daydım kardeslerim ve ailemin neredeyse tamamıyla birlikte dolu dolu günler yasadım. Cok güzel günlerdi dogrusu en kısa zamanda tekrarlayacagım ve neredeyse bir yıldır gidememistim.
Neyse, tabii evimden esimden ve kuzumdan uzak kalmak sanırım artık yasım geregi keyifli gelmiyor, kardeslerimi, sülalemin geri kalanındaki kardes cocukları ve onların bızdıklarını uzun süre görmeyince asırı hasret özlem birikiyor vee böylece hayat akıp gidiyor 
Tabii bu arada encok atölyemden islerimden blogumdan sizlerden uzak kalmıs oldum
Bu hafta itibari ile yeniden sizlerleyim insallah
Sevgilerimle


(Günün anlam ve önemine binaen güzel ve denenesi bir tarif)
Fotoğraf: Potato roses! They look delicious

Please Follow:- +Creative Ideas

TARİF NETTEN ALINTIDIR

(kim yaptıysa muhtesemm ellerine saglıkk )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.