"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

29 Haziran 2016 Çarşamba

GERİ DÖNÜSÜM PENYE BLUZ DİKTİM





Post adına bakıpta aldanmayın lütfen valla dikisden hic anlamam ama hep bir hevesim vardır bisiler dikmeye sanırım bu yüzden coktur böyle iki penyeden bir seyler elde ettigim

Penye bluzumun üst kısmını cok seviyordum ama aynen kestigim o kısımdaki alt bölüm rengi hic beni acmıyordu

Ya esimin yada kuzumun giymedigi siyah bir penye bluzun alt kısmı ile benim üst kısmı birlestirdim

Yani diktim dedigim sadece bu hahhaaa

olsun ama sevdim ben bu yeni halini 
İnanın hem benim ben bluzumun boyu uzadı üstelik

Sevgilerimle...










2 yorum:

  1. Ben biliyordum icinde biryerlerde dikis perisi oldugunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cılgın arkadasım benimm begenmene sevindim senden feyz alıyorum ama benden bu cıkıyor hahahaa

      Sil

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.