. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ETAMİN İSİNİN FARKLI KULLANIM ALANLARI

13 Haziran 2016 Pazartesi

ETAMİN İSİNİN FARKLI KULLANIM ALANLARI






 Pinterest'te gezinirken gördüm bu calısmaları farklı kisiler yapmıs veya paylasmıslardı cocukluk veya genclik yıllarımızda eminim herbirimiz etamin islemisizdir ama kumas veya etamin kumas üzerine yapmısızdır
Gördügünüz üzere artık etamin islemek cok farklı alanlara yansımıs herbiride birbirinden güzel ve hos olmus sizlerle paylasmadan yapamazdım
Sevgilerimle ...






1 yorum:

  1. Hahahahaaa sahaneler valla, ama itiraf edeyim kirk yil dusunsem bunlarin uzerine islemek aklima gelmezdi :))

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.