. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & OJE İLE YENİLEDİGİM ÜZÜMLÜ TABAK

29 Haziran 2016 Çarşamba

DIY & OJE İLE YENİLEDİGİM ÜZÜMLÜ TABAK



Annemin tavanarasından bulup eve getirip boyayalı uzunca bir süre olmustu
Polisan X1 ile beyaza boyayıp sonra seni canlandırırım diye bir kenarda bırakmıstım



Gecenlerde aklıma geldi
Eski alıskanlıgım Oje ile boya yapma keyfini yeniden yasadım
Blogumu ve beni takip edenler hatırlayacaklardırkii banyomda aynadan sabunluga, sifondan bataryaya kadar kendimi zor durdurup herbir objeyi simli oje ile boyamıstım

Merak edebilecekler icin iste link adresim

(http://niltursamatamerkezi.blogspot.com.tr/2013/03/ayna-ayna-soyle-bana.html)


hehh iste bu resimler artık yesil üzümlü tabagımın son hali





 Seviyorum bu simli ojeleri kullanmayı :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.