. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Cok Amaclı Dolabımı Dekupaj Teknigi ile Yeniledim

18 Haziran 2016 Cumartesi

Cok Amaclı Dolabımı Dekupaj Teknigi ile Yeniledim



Ablam Nilgün'ün bana ev hediyesi olarak aldıgı hem ekmeklik hem sebzelik olan dolabıma 3 - 4 sene kadar dokunmadım nasıl dokunayım dokunamadım cünki oglum "anne sakın bunuda boyama bırakda bir seyler kendi halinde kalsın demisti"    ee 4 yıl kadar dolabın kahverengi tonuna sabrettim vee sonunda gecen hafta dayanamayıp el attım
Polisan X1 ile beyaza boyadım sonra dekupaj ile renklendirdim artık icim cok acaipp rahat yahuu :)

Ve ben artık bu dolabı ekmeklik sebzelik olarak degilde mutfaktaki ıvır zıvırlarımı toplayan bir dolap olarak kullanıyorum o yüzden adı artık cok ama cook amaclı bir dolap










Yan kısımlar 












3 yorum:

  1. Çokk cici olmuş ellerinize sağlık güzell günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Erkeklerin bu isten anlamadigi belli, illa her renk kendi renklerinde kalsin istiyorlar:))
    Keske daha once dokunsaymissin, renk gelmis ayol, yuzu gozu acilmis dolabin :))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine emeğine sağlık Lila Gızımm...Müthiş güzel olmuş yine..

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.