. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BENİM TERRARIUMUM

12 Haziran 2016 Pazar

BENİM TERRARIUMUM



Hevesimdi terrarium yapmak sonunda minik birseyi Nalanımın sayesinde basardım
mini sukulentlerden olusuyor minigim





Bu arada sukulent dikensiz bir kaktüs türü. Suyu çok fazla sevmez, çünkü kendi suyunu yaprağı içinde depolayabilir. Ortalama 15-20 gün susuz kalabilir. Yani benim gibi ciceklerine su vermeyi unutanlar icin ideal bitkiler. Birde dikkat edilmesi gereken nokta sukulentler bol ısıgı, aydınlık ortamı severler 

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.