. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KEÇE ÇANTA

2 Ocak 2016 Cumartesi

KEÇE ÇANTA



Ben bu cantaya bayıldım. Gecmise gittim bunu görünce dogrusu. Genclik yıllarında annemin iki tane vardı bundan daha büyük ebatlarda biri sarı lacivertti benim renklerim. 80 veya doksanların pazar cantası, kardesimle birer tane alırdık elimizede pazara giderdik ahhh genclikk :D

Minyatür bir tane deneyecegim bakalım. 2016 projelerimden biriside bu canta olsun bari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.