. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BOYA İLE FİSKOS MASA SANDALYE TABURE YENİLEME

27 Kasım 2015 Cuma

BOYA İLE FİSKOS MASA SANDALYE TABURE YENİLEME



Atölyemizde boya islerimize ara verdik bu aralar boya sonrası diger islemler ve tanzimler revacta
Üc ahbap cavuslar yani Nezahat Nuray ve Nilay (3N) dekarasyon islerine bulastık
Allahım izin verdi nasip oldu balkonlarımızı kapattırdık yani kısa hazırız cok sükür
Yagmur rüzgar fırtına kar tehlikesi olmayacagı icin bizlerde harıl harıl tadilat islerine gectik dogal olarak

İlk postumda Nurayımın balkonu ve calısmalarını paylasıyorum
Becerikli yetenekli maharetli komsum; sandalyelerin boya asamaları sonrası deriler ile kaplayarak oturmalıkları degistirdi
Sahane mini yastıklar kırlentler dikti kiii baska bir postta paylasmıstım onları
Sarı kelebekler hazırladı krepon kagıtlarından simdi onlar balkon duvarlarında...
Bence harika oldu dogrusu
Allah agız tadıyla yasamak nasip etsin













2 yorum:

  1. SÜPERSİNİZZZZZZ...BAYILDIMMMM..ÇOK GÜZEL OLMUŞŞŞŞ...ORDA KAHVE İÇMEK İSTİYOMMMM

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş! Sarı beyaz kombinlerini çok severim.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.