. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MİSAFİRİM VARDI...

23 Ağustos 2015 Pazar

MİSAFİRİM VARDI...











Önnce mutfagıma şöyle bir süzüldü nazlı nazlı sonra vazgecti geri çıktı ve balkonumda bir saate yakın kaldı. Beslemek istedim ama uzun süre uçmayınca, kanadı kolu kırıktır yaa aşağı düşerse korkusu yaşadım. Sonunda Belediyemizden yardım istedim on dakika gibi kısa bir sürede iki genç geldi ama onlar bu güzel güvercinden daha ürkekti dogrusu kacırdılar ve bu güzel yaratık çatıya uctu. Çatıya gittiler peşinden fakat yan blogun çatısına uçmuş garibim. Aslında yaralı olmadıgına sevindimde acaba ordan evini bulup gidebildimi merak ettim
Bu vesile ile Kastamonu Belediyemizin ilgi ve desteginede tesekkür ediyorum

2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.