. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÇÖP SEPETİ İLE TESTİ KARISIMI ÇAKMA ABAJUR

30 Mayıs 2015 Cumartesi

ÇÖP SEPETİ İLE TESTİ KARISIMI ÇAKMA ABAJUR






Çöp sepetini semsiyelik yapmak niyeti ile almıstım ben aslında ama Nezosum beyaza boyadıgı sonrada begenmedigi testiyi sen degerlendirirsin diye bana verdiginde bu fikir kafamda belirmisti zaten

Araya iki havlu kagıt rulosunuda ekleyip üzerini yün ile kapladım :D












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.