. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BAHAR GELMİŞ EVİME...

18 Nisan 2015 Cumartesi

BAHAR GELMİŞ EVİME...



Yarın 19 Nisan, Babamı kaybettigimiz gün... 25 yıl oldu ama onsuz ne bir günüm nede bir anım oldu
İnanın babası hayatta olupta baba kıymeti bilmeyenleri hep kıskanmısımdır. 50 yasındayım Ekim'de 51 olacagım. Ömrümün en güzel yıllarında yitirdigim babamsız bir o kadar yıl daha yasadım. Evlendim babam görmedi, oglum oldu, babam görmedi, gittikce yaslanıyorum babamsız ve hayat gercektende anlamsız...Nisan ayından nefret ediyorum, post baslıgım o yüzden böyle; (Bayram gelmis demedim özellikle bayramlardanda nefret ediyorum)Bahar gelmis neyime...Garibim iste sensiz; baba,..  Özlem ve hasret doluyum.Nur icinde yat canım babam, mekanın CENNET olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.