. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KAVANOZLARIMA ÖRGÜ KAPAKLAR

14 Mart 2015 Cumartesi

KAVANOZLARIMA ÖRGÜ KAPAKLAR









Bu hafta yarım kalan islerimde birini daha bitirdim. Kardesim Nalan Kavanozlara örgü kılıflar ördü kimi kalemlik kimi fırcalık biride malzeme deposu oldu ama bunlar hatırladıklarım
Nalan tığ örgü ile ugrasmayı sever ve harika örer ördüklerine ütü gerekmez dogrusu, bende cok düzgün öremem maalesef
O yüzden ben kavanozların tamamına degil kapaklarına ördüm taktım üstlerine ama benim asıl kapak örme sebebim kapakların rengarenk olmasıydı dört bes tanesi kırmızıydı sevmem kırmızıyı ve hayatımda ilk kez birseyleri boyamaya üsendim ve ördüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.