. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İSTEDİGİNİZ ŞEKİLE DÖNÜŞECEK BİR ELBİSE MODELİ

23 Mart 2015 Pazartesi

İSTEDİGİNİZ ŞEKİLE DÖNÜŞECEK BİR ELBİSE MODELİ

Use a necklace to create a metallic halter neckline with your convertible dress! An easy way to refashion with existing pieces!  Click on Visit Site to Find Out More


convertible dress


Long Convertible Dress in Black  from sweetsandhearts on etsy.com


how to add prints to a convertible dress - layer on the chiffon & wrap as usual!



convertible dress
convertible dress again.


ALINTILADIM

11 yorum:

  1. Ben diktim bundan 2 sene once .Cok kullanisli. Ozellikle tatile giderken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dikecegim Mevlüde gercekten cok kullanıslı ve evet özellikle sahilde, tatilde :)

      Sil
  2. Bundan birkaç renk yapıp koca yazı çıkarırız ;)) Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca yaz'mı ahh nerde bizim memlekette mini yaz :)) ama evet haklısın Aycan birkaç renk fikri hosuma gitti

      Sil
  3. Bu elbisenin resmi hep bir yerlerde karşıma çıkıyor ama, patronu nasıldır hiçbir yerde göremedim. Keşke bulsam da diksem, gerçekten çok pratik görünüyor. Nasıl bir kumaştan yapılıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patronu mutlaka vardır bulursam paylasırım Nihalcim diken arkadaslarımızda mevcut belki yardımları dokunur bilgi alayım ben onlardan

      Sil
  4. Kaç metre kumaş gider acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokta anlamam dikiş işinden ama kumaş çitf en ve 3-4mt olmalı, fazladan zarar gelmez.

      Sil
  5. tek giysilik koca gardrop. bayıldım valla......ablacım başka uyaran oldu mu seni? sayfanda tehlikeli içerik uyarısı veriyor. bak aynen kopyalıyorum: Bu sayfayı test ettik ve olası tehlikeli veya şüpheli sitelerden gelen içeriği engelledik. Bu içeriğe sadece güvenli sitelerden geldiğinden eminseniz izin verin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden baska uyaranım olmadı maalesef neden yapar bunu arastırayım hemen

      Sil
    2. Figen hanım sanırım sizin virüs koruma programından kaynaklı olabilir,benimde başıma gelmişti yıllar önce, değiştim programı,hiç bir yere giremez olmuştum.Umarim düzelir.

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.