. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & CDLERDE KALPLER

14 Mart 2015 Cumartesi

DIY & CDLERDE KALPLER

Ne kadar cok resim cekmisim, hepsinide attım bu postta paylasıma ama cok güldüm kendime neden derseniz; esimin ve benim ceplerimle cektim resimleri, ikiside bu iletisim cagında cok akılsız kalmıs telefonlar, yenileyemedik hala onları. Foto makinemin pilleri ömrünü doldurmus sarj olmuyor bende tablet ile cektim ama onunda pikseli kötü güzel resimler alamıyorum maalesef. 

Neyse gelelim Kalpler ve CD dönüsümlerime valla can sıkıntısı ile kalpler örmeye baslamıstım cdlere ek yaptım onları  :)  Tüm gün günes alan balkonumda ısıldayacaklar insaallah. Onları resimlendirirken baktım sardunyam cicek acmaya heveslenmis onuda resimlendirdim. 

Bu minik balkonumu cok seviyorum minik tabureler ve minimasada attım oraya storelara ise ugur böcekleri yapıstırdım bir duvarda ise kelebeklerim var mavi mavi sanırım doga ile basbasa olma istegi tüm bunlar, en büyük hevesimdi bahceli ev olmadı napalım balkonla idare ediyoruz iste böyle nacizane :)






 Bahar ile birlikte canlanan ciceklerimide resimledim

Özgü ve Nalan'a ithafen...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.