"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

15 Mart 2015 Pazar

DİKİŞSİZ ÖRGÜ YELEK




Uzun süredir Derya Baykal proğramını izlemiyorum ama az önce Facebookda gezinirken arkadaslar bu videoyu paylasmıslar baktım yelek cok hosuma gitti 

Acil yapacaklarım listesine aldım kendisini fekaaat yasadıgım bu sehirde Kaz Tüyü bulamam sanırım zira yelegi asıl gösteren kenarlarındaki Kaz tüyü ile çevrelenen son kısım

Videoda her bedene göre kaçar ilmek ile baslanacagı anlatılıyor arkadaslar hadi kolay gelsin :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.