"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

7 Şubat 2015 Cumartesi

FIRINDA İNCE DİLİM SEBZELER


Bu aksam olmasada yarın aksam yemegine deneyecegim (Tesekkürler Google Translate) :)

Summer Vegetable Tian
  • 1 Soğan
  • 1 Bas Sarımsak
  • 1 Kabak
  • 1 Patates 
  • 1 Domates
  • 1 Çay Kaşığı Kekik 
  • Tuz Biber
  • 1 su bardağı rendelenmiş İtalyan Peyniri veya Kaşar Peyniri

Bütün sebzeler

Domates, patates, soğan, kabak, sarı kabak, sarımsak ve: Bu, ben dışarı başladı budur.
soğan sarımsak

Soğanı doğrayın ve bir tavada sarımsak ve zeytinyağı ile yemek olsun.
dilimlenmiş sebzeler

Bu arada, sebzeler çok ince dilimleyin. (Ben yine benim mandolin kullanmayı deneyin cesaret edemedi!)
pişmiş soğan

Soğan, yumuşak ve saydam olduğunda, bir fırın kabına (8 × 8 veya yuvarlak pasta boyutu) alt koyun.Ben sadık kalacağına emin şey yapmak benim yemeğin içini püskürtülür ... Ben tereyağı ile ovuşturarak inanılmaz lezzet eklemek istiyorum ama sadece şimdiye kadar bunun düşünmüyordu bir önsezi var.
çizgi sebze


Çanak sebze alternatif. Onlar oldukça olmak zorunda değilsiniz. Ben güzel görünümlü ve farklı bir desen başladı ama sonra ben bir demet üzerinde sol ve sadece herhangi bir değerli sebzeler atık istemiyordu ... Orada onları sıkışma başladı fark etti. Tüm sonunda dışarı çalıştı. Oh evet, tuz, biber, kekik ve cömertçe serpin. Cömertçe.
pişmiş Tian


30 dakika önceden ısıtılmış 400 derecelik fırında folyo ve fırında çanak örtün. , Folyoyu çıkartın 15-20 dakika ya da peynir güzel ve altın kahverengi olana kadar peynir ve fırında serpin. KEYFİNİ ÇIKARIN!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.