. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & PENYE TABLO

28 Ocak 2015 Çarşamba

DIY & PENYE TABLO

d








Yatak odama Nuray ile bir konsept hazırlıgındayız

Dört veya beş tablo olacak bir duvarda

Tablolar elimizden geldigince 3D olacak hatta biri hazır

Dün aksam dikilecekleri elden gecirmeye karar verdigimde bu penye gecti elime, kasnağaga gerdim sadece

Bu hafta dikiş haftam gibi oldu, dünde mutfak masama bir örtü diktim, yine dün gece bir runner hazırladım makineye dikiş aşaması kaldı, bir adette ablamın bluzu çanta olma yolnda yolu yarıladı bile, başka ne yaptım düşüneyim hatırlayım :) Nezosuma kapıya asması icin kalpler ördüm, ahaa bak nerdeyse unutuyordum; hemen sonrası paylasımlarım olsun diger iki calısmamda. Biri puf büyütme diğeri ise penyeden fular :)

Hadi bakalım çalışmaya devam, herkese kolay gelsin

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.