"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

12 Ocak 2015 Pazartesi

DIY & LİMON YETİSTİRELİM




Gecen yaz cok ugrastım dogrusu, minicik deniz tasları ve minicik limon cekirdekleri ile 
fakat
ne yazıkki ben basaramadım
simdi nette yeniden bu resmi görünce hemen siteye daldım yeniden
ve bir kez daha deneme kararı aldım
Bakalım basarabilirmiyim :)

THANKS TO

I Luv DIY 

1 yorum:

  1. selam etkinliğimize katılmak istediğinizi belirtmişsiniz miskin ve beceriksizin blogunda katılmak isterseniz selam http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2015/01/burali-olmayanlarla-hazirladigimiz-bir.html etkinlik postunun altına mailinizi bırakırsanız sizi aramızda görmekten çok mutlu oluruz.

    YanıtlaSil

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.