. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & BLUZDAN FULAR

28 Ocak 2015 Çarşamba

DIY & BLUZDAN FULAR




Kuması farklı bir kumaş, hicde bilmemki adı şu desem ama bildigim tül evet eveet tül. İncecik tiril tiril ve iki kat bir tül kumaştı bu bluz
Nesrinden gelmisti bana, valla birazcık göbeklendim azcık yani cokk degil ve fekat giyemeyecegim kadar sarıyordu beni bu tiril bluz


Dün aksam yaka kısmında kestim, kollar ve yaka kısmı ince lastikle biçimlendirilmisti, o kısımları atmadım atamadım duruyor, Mutlaka bir yerde bir işime yarayacaklar eminim...


 Göğüs kısmının hemen alt kısmından kestim bluzu, dediğim gibi iki kat ve alt kısmı tek renk tül
Belki; şimdilik fular olarak kullanma kararı aldımsada ileride başka birşeyede dönüştürebilirim
o yüzden formunu hiç bozmadan fular olarak kullanalım bakalım


SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.