. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dıy & Pet Şişelerden Ayakkabılık Yapımı

27 Kasım 2014 Perşembe

Dıy & Pet Şişelerden Ayakkabılık Yapımı





Bu kadar büyük pet siseleri aslında puf büyütmek icin biriktirdim. Üstlerini keserek ayakkabı kutuları elde ettim. Buradaki avantajım ayakkabılarımın minik olması. Genelde 34-35 benim ayakkabılarım, o yüzden benim ayakkabılara denk geldiler. 

Sonrasında puf'u baska bir yöntemle büyütüp yeniliyorum

Onun paylasımları sonra tabikii




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.