. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Doğalgaz Borusu Nasıl Dekoratif Bir Sekilde Kapatılır

31 Ekim 2014 Cuma

Doğalgaz Borusu Nasıl Dekoratif Bir Sekilde Kapatılır

Dogalgaz borularını Nalan ile beraber kaplamıstık 
Bitiminde Nalan'ım da resimlendirmisti
Anca atmıs buraya resimleri
Cekmesi ve bloga eklemesi Nalan'dan
bilgi aktarımı benden
Borulara kapladıgımız malzemenin renkleri kahve tonunda
Kesilebiliyor ama zor sekil alıyor
o yüzden kelepce ve dönemecleri ben boyadım
Sonrasında koridordaki borularıda kapladım
Ve tek basıma yaptım
İnanın cok zorlandım
Sanırım yarında o resimleri ekleyecegim
Yoruldum, parmaklarım yandı sıcak slikon yüzünden
Sandalye tepesine in çık gercekten zor oldu ama degdi
Mutfagımda koridorumda simdi ısıl ısıl parlıyor 







BOYADIGIM OBJELERİM








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.