. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BU BİTKİ NEDİR BİLEN VARMI?

23 Mayıs 2014 Cuma

BU BİTKİ NEDİR BİLEN VARMI?

Gecen sene Fethiye'den, budanıp yol kenarına atılmıs dalların arasında, gecen haftada İzmir'den dönerken yol kenarında agac dibinden topladım bu güzel bitkileri...
Hurma'ya benzetecegim ama degil
Her neyse ben yine tabiki beyaza boyayım klasik olarak simleride attım üzerine, simli beyaz vazomada güzelce tanzim yaptım
Ben cok begendim valla keske daha cok toplayabilseydim










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.