. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KURUTULMUS KABUKLARDAN CİCEKLER

27 Mart 2014 Perşembe

KURUTULMUS KABUKLARDAN CİCEKLER







Kıs bitmeden portakal kabuklarını sizlerde degerlendirin diye asıl tanzimi yapmadan sizlerle paylasıyorum
Zira asıl niyetim bu kuruttugum kabuklardan yaptıgım ciceklerle bir tablo olusturmak, biraz daha meyve kabuklarını kurutup, biriktirdikten sonra, kuruttugum dallar ve bazı yesilliklerle bir tabloya dönüstürmek niyetindeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.