. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İLK DEKUPAJ CALISMAM

19 Ocak 2014 Pazar

İLK DEKUPAJ CALISMAM



Oturdugum sitenin yanındaki minik koruda cam agacları altında bulmustum bu siseyi üstelik tıpasıda icindeydi önce onu cıkarıp siseyi yıkadım ve beyaza boyadım ve ilk dekupaj calısmamı bu siseye uyarladım bu konuda cok acemiyim ama gercektende cok zevkli bir calısma

Fakat deginmek istedigim iki konu var ilki sisenin icindeki tıpayı cıkarmak, you tube da buldugum bir video ile ögrendimki sisenin icine ince bir poseti agzı dısarda kalacak sekilde yerlestiriyoruz, o kısımdan aynı balon sisirir gibi üfleyip poseti sisiriyoruz, bu arada tıpanın posetin arasında kalmasına dikkat edin sonrasında poseti ucundan cektiginizde tıpada mecburen posetle bilrikte dısarı cıkıyor zaten :D

Ama asıl önemli konu dogaya sise atan dengesiz insanlar, neden cöplerini dısatıya atarlar anlamam allahtan bu sise kırılmamıstı birde kırık olanları varki nasıl tehlikeli yazın orman yangınlarıda en kötü tarafı, bu düsüncesiz cevresine zarar veren insanlar dilerim kısa sürede akıllanırlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.