. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: NALAN'IN ATÖLYESİ

16 Kasım 2013 Cumartesi

NALAN'IN ATÖLYESİ


Elimize boya gecmesin demistim Nalan'ımada bulastırdım bu keyfi her yeri boyar olduk ama öncesinde onada bir atölye kurmaya karar vermistik zaten ve bu dolapta boyanıp NALAN'IN ATÖLYEsinde yerini coktan aldı



















İki kat boya attık ama degdi zira öncesinde Turkuaz renkden kahverengine döndürülmüs oldukca eski bir dolaptı





ve burası Nalan'ın Atölyesi;
***
Hayırlı ugurlu olsun atölyen Nalanım
***

ilk calısmalarımızdan biriside Sinem'e Sırt Cantası dikmek oldu tabiki dönüsüm eski kot pantalondan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.