. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PET ŞİŞELERDEN SAKSI

9 Kasım 2013 Cumartesi

PET ŞİŞELERDEN SAKSI

 İşte benim kızlarım; sagdan sola nilgün, nilay, nesrin ve nalan...Henüz kücükler yeni diktim onları fikir tamamen netten alıntıdır daha önce gördügüm bir calısmaydı bu cok hosuma gitti dogrusu simdi hem pet siseler dogada degil hemde bana ait minik bir bahcem oldu, bahcemde nane, maydanoz, dereotu ve yesil soganım olacak :) en arsızı nane birkac kez topladım bile sogan petimde reyhan vardı ama tutmadı ne yazıkki bende yerine sogan diktim eger olursa yakında taze yesil soganlarım olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.