. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BOYA ZAMANI - 2 - GÜMÜŞ'TEN PORSELEN'E BOYA İŞLERİ

3 Ekim 2013 Perşembe

BOYA ZAMANI - 2 - GÜMÜŞ'TEN PORSELEN'E BOYA İŞLERİ

 Bir önceki paylasımda bahsetmistim irili ufaklı cok sey boyadım, üst resimde gördügünüz üzere porselenden gümüse hatta hasır sepete kadar cok sey boyadım ve yeniledim
cok karmasık renkli ve desenli objeler beni rahatsız ediyor
ama herbirinin hatırası oldugundan atmayada kıyamıyorum
sırf bu yüzden yenilendiler
bu arada porselenler saksı olacaklar hatta kaktüs dikecegim herbirine















Bu vazo lacivert beyaz ve cicekliydi nasıl olmus yeni hali?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.