. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KASTAMONU DOKUMASI İLE DERTSİZ MASA ÖRTÜSÜ VE RUNNERLARI

18 Mayıs 2013 Cumartesi

KASTAMONU DOKUMASI İLE DERTSİZ MASA ÖRTÜSÜ VE RUNNERLARI


 Candostum ve en yakın arkadasım Aylamın sanat sahaserlerini sizlerle paylasıyoruz her biri Kastamonu Dokuması olan bu dertsiz masa örtü kenarlarını Ayla yaptı ve ben bir sonraki paylasımımda ona ait bu güzel calısmalardan birkac tane daha ekleyecegim blogevime sizlere düsen yine bana güzel yorumlar ve fikirler bırakmanız...










3 yorum:

  1. ellerine ve emeğine sağlık Ayla ablamın. çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  2. bir kastamonulu olarak annem de benim çeyizime bir kaç tane koymuştu bunlardan :) elinize sağlık :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.