. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PRATİK İĞNE OYASI İLE ODA TAKIMI

23 Nisan 2013 Salı

PRATİK İĞNE OYASI İLE ODA TAKIMI




SALON - YATAK ODASI TAKIMI
( İŞİN ADINI BİLMİYORUM )
İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR




MALZEMELERİMİZ



İĞNESİ HANİ OTOBÜSTE TRENDE SARI KARTELA İÇİNDE İĞNE SETİ SATARLAR YA ONUN EN ALTINDA BULUNAN UCU EĞRİ VE KÜT OLANI... İPLİĞİMİZ İSE
POLYESTER 60 NUMARA DANTEL İPİ OLACAK 50 İNCE OLUYOR YAKISMIYOR


ÖNCE KENDİMİZE BAŞLAMAK İÇİN BİR İĞNE RENGİNİ BELİRLEYELİM Kİ; BENİMKİ BEYAZ...

İPLERİ İĞNE TEPESİNDEN DOLAYARAK KARŞILIKLI 3 SIRA DOLUYORUZ VE 6 SIRA İP OLMUŞ OLUYOR


ÇAPRAZ KARŞILIKLI DOLAMA İŞLEMİNE DEVAM EDİYORUZ.



GERGİN OLSUN BOL KALMASIN



                       SON İĞNEDE İPİMİZİ UZUNCA BIRAKIP İĞNEMİZE GEÇİRİYORUZ.



 
BELİRLEDİĞİMİZ BAŞLAMA İĞNEMİZDEN BAŞLAYARAK  İLK 3 SIRA İPİN ALTINDAN İPİ GEÇİRMEYE BAŞLIYORUZ. İPİ ÇEKELİM Kİ GERGİN OLSUN O ZAMAN MOTİF DÜZGÜN OLUYOR.


BAŞA GELDİĞİMİZDE BU SEFERDE SONDAKİ 3 İPİN ALTINDA İPİ GEÇİRİYORUZ



BU ŞEKİLDE 6 SIRA BİTİRİYORUZ


BUNU NASIL ANLATMALIYIM BİLEMİYORUM...

ŞEKİLDEKİ GİBİ 2 İĞNEDEKİ İPİN ALTINDAN İĞNEMİZİ GEÇİRELİM AMA ÖNCESİNDE İPİMİZİ BAŞ PARMAĞIMIZ ALTINA ALALIM. İP HER ZAMAN İĞNENİN ALTINDA OLMALIYMIŞ DÜĞÜM İÇİN.İĞNE OYASI BİLEN ANLAMIŞTIR SANIRIM.BEN YENİ ÖĞRENDİM Kİ O YÜZDEN ANLATMASI ZOR GELİYOR.



BU ŞEKİLDE SIKICA GEREREK SIRAYI BİTİRİYORUZ. İP KOPARSA DA PANİKLEMEYİN
AYNI YERDEN DÜĞÜM ATARAK DEVAM EDİN BİŞİ OLMUYOR  :)))
İLK MOTİFLERİMDE BENDE KOPARDIM AMA SONRA ALIŞIYORSUNUZ.
ÇEKMEZSENİZ MOTİF DÜZGÜN OLMUYOR. BOL KALINCA KÖTÜ DURUYOR



GERMEKTEN İĞNELİK ŞEKİL DEĞİŞTİRİYOR..))
SON SIRAMIZA GEÇİYORUZ



BAŞLAMA İĞNEMİZİN 6 SIRA İPİNİN SON 3 İPİ VE YANINDA İĞNENİN İLK 3 İPİNDEN İĞNEYİ GEÇİRİP DÜĞÜM ATIYORUZ. SIKIYORUZ..BU SIRA ZORLUYOR BİRAZ GERİLDİKCE...




VE BİTTİ.... İPİ KESİP UCUNU YAKIYORUZ. İĞNELERİ TEKER TEKER ÇIKARIYORUZ..














BUDA SİMLİ İP'DEN










14 yorum:

  1. Hani Çocukluğumuzda Gençliğimizde hatır defteri vardı ve ilk cümle hep aynı olurdu...
    'Bana bu kalbin temiz sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim...'
    Yaşlandık artık bloglarımız var..)))
    Ve ablacımm ben de sana diyorum ki:
    'KALBİN KADAR TEMİZ BU SAYFADA BANA DA YER AYIRDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...SENİ ÇOK SEVİYORUM. '

    YanıtlaSil
  2. Ama bunlar çoook güzell :)
    Ellerinize,emeklerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. ellerinize,emeğinize sağlık.harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Bunlarin utusu temizligi nasil oluyor

    YanıtlaSil
  5. Bunlarin temizligi ve utusu nasil olacak
    Ben utuledim ama buzuldu bozuldu

    YanıtlaSil
  6. nasıl ekleniyor peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motifleri birbirine yine iğne oyası düğümü ile birleştiriyorsun..

      Sil
  7. Hep iğne oyasını merak ederdim. Çok basit görünüyor. Hemen denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. 3 parça oda takimi ne kdr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıp satan arkadasıma hemen ulasıyor ve bilgi alıyorum senin icin Melike,birkac yıldır görüsmedik hala yaparmı bilemedim :)

      Sil
  9. salon takımını kaca yapıyorsunuz nasıl ırtıbata gecebılırız

    YanıtlaSil
  10. bunların fıyatlarını ogrenebılır mıyım kaca yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  11. Oda Takımı fiyatı 600 tl Pınarcım :D

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.