. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MİNİK DOKUNUSLAR & KÜCÜK MUTLULUKLAR

8 Mart 2013 Cuma

MİNİK DOKUNUSLAR & KÜCÜK MUTLULUKLAR

 Minik dokunuslar dedim zira evde kücück bir degisiklik yapmak bile beni cok mutlu ediyor. Bu ilk resimdekiler cigdemin dügün davetiyelerinin kılıfları :) banyomda lif askılıklarına dönüstürdüm onları sırf derli toplu olsunlar diye
Rulolarımı hatırlarsınız ozalit ruloları bir kacı ciceklik bir tanesi semsiyelik bir digeri resim cercevelerime askılık oldular

 Ve deniz kabuklarım ile arkadaslardan dostlardan gelen davetiyelerin üzerlerindeki minik süslemeler yani atmaya kıyamadıklarım onlarda bir sepette toplandılar

1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.